Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی معاون رییس‌جمهور میهمان ویژه اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

معاون رییس‌جمهور میهمان ویژه اختتامیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فردا در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، کارگردان هنری مراسم اختتامیه در خصوص طراحی صحنه اختتامیه اظهار کرد: در طراحی صحنه سعی شده از نقوش، اشکال و رنگ های پوستر جشنواره استفاده شود و تأکید ویژه ای بر کودکانه بودن و فضای شاد جشنواره داریم.

محمدمهدی کلهری ادامه داد: یک پرفورمر به صورت دائم در صحنه حضور دارد و با طراحی لباس  و گریم انجام شده، او در واقع جزئی از طراحی صحنه خواهد بود که با تم صحنه هارمونی داشته و در حین تجلیل از برگزیدگان، به دست اندرکاران کمک خواهد کرد.

کلهری تصریح کرد: دو آیتم نمایشی شاد از دل نمایش های اجرا شده در طول جشنواره و اجرای موسیقی به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) با حضور حامد محضرنیا از دیگر برنامه های برنامه اختتامیه خواهد بود.

کارگردان هنری مراسم اختتامیه در خصوص میهمانان ویژه گفت: دکتر مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی و معاون هنری وزارت ارشاد از میهمانان مراسم پایانی جشنواره بیست و پنجم هستند.

کلهری با بیان اینکه اختتامیه به دو زبان فارسی و انگلیسی اجرا می شود، عنوان کرد: حمید ترابیان مجری برنامه حالا خورشید بخش فارسی مراسم را اجرا میکند و با توجه به اینکه جشنواره به صورت بین المللی است اجرای بخش انگلیسی آن را المیرا سماواتی برعهده خواهد داشت.

وی اظهارکرد: سعی شده برنامه هم جنبه هنری داشته باشد و هم از حضور مسئولین بهره ببرد تا بتوانند برنامه های راهبردی خودشان را در خصوص جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ارائه دهند.

کارگردان هنری مراسم اختتامیه افزود: علاوه بر پخش زنده مراسم از سوی یکی از شبکه های سراسری و شبکه همدان، پیش از شروع رسمی مراسم با شبکه سراسری خبر به طور زنده ارتباط خواهیم گرفت و به ارائه گزارش خواهیم پرداخت.

کلهری تصریح کرد: اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مدیریت همدانی ها و به دست هنرمندان همدانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ حمید ترابیان مدیر اجرای مراسم، محمدمهدی کلهری کارگردان هنری، علیرضا گنجه ای کارگردان فنی و شقایق ترابی به عنوان طراح مسئولیت مراسم پایانی ایستگاه بیست و پنجم جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را عهده دار هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن