Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی آغاز ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در همدان/ هزینه ثبت‌نام 377 هزار تومان

آغاز ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین در همدان/ هزینه ثبت‌نام 377 هزار تومان

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان از آغاز ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین با ارز 8 هزار تومان در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن ساغرچی به ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین از 5 مهرماه اشاره کرد و افزود: ثبت‌نام تا یک هفته قبل از اربعین در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نمایندگی موقت سفارت عراق در همدان مستقر شده و عنوان کرد: برای زیارت اربعین و سفر به عتبات عالیات داشتن گذرنامه و اخذ ویزا ضروری است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان با اشاره به اینکه کلیه دفاتر زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت قادر به ثبت‌نام و اخذ روادید اربعین خواهند بود و مردم به هیچ عنوان به دفاتر زیارتی غیرمجاز مراجعه نکنند، ادامه داد: زائرانی که به صورت مستیقم به سامانه‌ سماح مراجعه می‌کنند، باید در سامانه یکی از دفاتر یا شرکت‌های زیارتی را انتخاب کرده و برای تکمیل ثبت‌نام به دفتر زیارتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هزینه این ثبت‌نام ٣٧٧ هزار و ٧٠٠ تومان تعیین شده است، اضافه کرد: این هزینه شامل اخذ روادید، پوشش بیمه‌ای و درمانی زائران اربعین است که نرخ آن حتی‌الامکان ثابت خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن