Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همدان چند خبرنگار دارد؟

همدان چند خبرنگار دارد؟

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان گفت: در حال حاضر 111 رسانه دارای مجوز در استان فعال هستند و تعداد کل اعضای خانه مطبوعات استان 659 نفر است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، فاطمه حبیبی با اعلام این خبر افزود: ۱۱۱ رسانه دارای مجوز شامل پنج روزنامه، ۱۴ هفته نامه، ۱۳ دو هفته نامه، ۱۹ ماهنامه، 2 دو ماهنامه، ۲۱ فصل نامه ، هفت دو فصل نامه و یک سالنامه است.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۷ پایگاه خبری، ۲۷ رسانه الکترونیک، ۱۷ خبرگزاری و ۲۵ دفتر رسانه سراسری نیز در استان همدان مشغول به کار هستند.

حبیبی تعداد کل اعضای خانه مطبوعات استان را ۶۵۹ نفر دانست و افزود: از این تعداد ۲۹۷ نفر را بانوان و ۳۶۶ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه 387 نفر از اعضای خانه خبرنگار هستند، اظهار داشت: 184 نفر از این خبرنگاران آقا و 194 نفر خانم هستند.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان تعداد اعضای چاپخانه‌ها، موزعین و دکه‌داران را 50 نفر عنوان کرد و افزود: از خبرنگاران عضو در خانه مطبوعات استان 54 نفر بیمه رسانه، 18 نفر بیمه صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان و 203 نفر بیمه غیر رسانه‌ای هستند.

وی همچنین تصریح کرد: در قالب طرح پالایش، اعضای هیأت مدیره به تمام دفاتر رسانه ها مراجعه کردند و پالایش رسانه ها از این رهگذر انجام شد که در نهایت ۲۶۹ نفر مورد تأیید قرار گرفتند.

حبیبی با بیان اینکه همدان تنها استانی بود که هفته خبرنگار برگزار می کرد، یادآور شد: تعدادی از استانها نیز به تبعیت از همدان به دنبال برگزاری برنامه ها در هفته خبرنگار هستند.

وی به دومین سفر خبرنگاران به مشهد اشاره و تصریح کرد: آمار افراد برای سفر به مشهد نهایی شده و ۸۰ نفر عازم مشهد مقدس خواهند شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن