Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی مراسم اختتامیه جشنواره رضوی فردا در همدان برگزار می شود

مراسم اختتامیه جشنواره رضوی فردا در همدان برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی، فردا همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمدابن‌موسی شاهچراغ(ع) در همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فاضل عبادی اظهار کرد: این برنامه شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان کشوری و استان، برگزیدگان جشنواره و عموم مردم در محوطه آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.

وی از استقبال گسترده شاعران سراسر کشور از این جشنواره خبر داد و گفت: در این دوره بیش از یک هزار و ١٥٠ اثر از استان های مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره شعر دوبیتی و رباعی رضوی ارسال شد.

عبادی با بیان اینکه داوری آثار در دو مرحله انجام شد، خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه برگزیدگان معرفی و از هشت برگزیده این جشنواره تجلیل خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر نامگذاری فرهنگی سالانه همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال در همدان به نام دوبیتی سرای نامی، «باباطاهر» نامگذاری شده و باتوجه به عنوان جشنواره رضوی در همدان (دوبیتی و رباعی)، مراسم اختتامیه این جشنواره در جوار آرامگاه این شاعر عارف برگزار خواهد شد.

جشنواره سراسری شعر دوبیتی و رباعی رضوی، از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) است و همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن