Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی افتتاح دفتر خادم‌یاری رضوی در همدان

افتتاح دفتر خادم‌یاری رضوی در همدان

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان از افتتاح دفتر خادم یاری رضوی در همدان در اواخر تیرماه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، ابراهیم کارخانه‌ای در جلسه هماهنگی کارگروه‌های دفتر خادم یاری رضوی با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان در اواخر تیرماه قبل از آغاز ایام دهه کرامت اظهار داشت: برای مراسم افتتاحیه این دفتر قائم مقام آستان قدس رضوی در همدان حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه فلسفه عشق به امام رضا (ع) در قالب خدمت به مردم بروز می‌یابد گفت: دفاتر خادم یاری رضوی از علاقمندان و دلدادگان آن امام هشتم در تخصص‌ها و مدارج مختلف در اقشار دعوت و ثبت نام می‌کند تا افراد خادم یار رضوی از این طریق به مردم محروم خدمت کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همدان گفت: پس از ثبت نام علاقمندان در سایت aqr.ir وظیفه دفتر خادم یاری برقراری ارتباط با شخص و تشکیل پرونده است، بعد از آن جلسه توجیهی، گزینش و مصاحبه برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله اول حکم ٦ ماهه خادم یاری رضوی به شخص اعطا خواهد شد، این فرد بعد از ٦ ماه به طور موقت در طول سال، هشت ساعت را می‌تواند به عنوان خادم امام رضا(ع) خدمت کند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه اگر خدمات شایسته بود به ١٦ ساعت و سپس به ٢٤ ساعت در سال ارتقا می‌یابد و سپس به درجه خادم تشرفی دست خواهد یافت،  گفت: این دفتر ١٢ نفر کادر اداری دارد.

وی با بیان اینکه تأسیس دفتر نخستین قدم است، اظهار داشت: البته هیچ مکانی در همدان به نیت امام هشتم وقف نشده بود ولی یک مکان استیجاری برای این کار در نظر گرفته شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن