Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی راهیابی هفت هنرجوی همدانی به جشنواره مهارت‌های هنری و هنرهای تجسمی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:
راهیابی هفت هنرجوی همدانی به جشنواره مهارت‌های هنری و هنرهای تجسمی کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از راهیابی 7 نفر از هنرجویان استان همدان به بخش عملي جشنواره‌ی مهارت های هنری و هنرهای تجسمی هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش کشور خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان همدان، مصطفی خزاعی گفت:  سه نفر از هنرجويان شاخه‌ کاردانش استان با حضور در یازدهمین دوره‌ جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کاردانش کشور توانستند در رقابت با سایر دانش آموزان كشور به مرحله‌ی نهايي جشنواره راه يابند.

خزاعی افزود: هنرجویان، زهرا روستایی در رشته‌ی طراحی و رضوان زنگنه در رشته‌ی نقاشی از هنرستان شهید محمد قنبری شهرستان ملایر و علی کرمی در رشته‌ی طلا و جواهر سازی از هنرستان رازی همدان  به مرحله نهایی  این جشنواره که در استان گلستان برگزار می شود، راه پیدا کردند.

وی گفت: همچنین چهار نفر از هنرجويان شاخه‌ فنی و حرفه ای استان با حضور در هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای تجسمی هنرستان‌های فنی و حرفه ای کشور توانستند در رقابت با سایر دانش آموزان كشور در مرحله‌ی نهايي جشنواره حضور داشته باشند.

خزاعی خاطرنشان کرد: در رشته‌ نقشه کشی معماری و در بخش اجرای پروژه ماکت سنتی محدثه فرهادی و نساء مطلوب از هنرستان فجر شاهد همدان  و در بخش اجرای پروژه ماکت مدرن علیرضا محمدی و علی شیر علی پور از هنرستان باهنر همدان به مرحله نهایی راه یافتند

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن