Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همدان روی آنتن شبکه سه سیما

همدان روی آنتن شبکه سه سیما

آشا محرابی، عبدالرضا اکبری، فریده سپاه منصور و ایمان صفا بازیگران سریال «برنا» هستند و تصویربرداری عید فطر آغاز می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، پیش تولید سریال «برنا» به کارگردانی و نویسندگی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی به سفارش شبکه سه سیما از چندی پیش آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را پشت سر می گذراند و در روز عید فطر جلوی دوربین خواهد رفت.

تصویربرداری این سریال علاوه بر تهران ، شمال کشورِ،استان های مازنداران ، گیلان ،گلستان ، همدان، لرستان و هرمزگان انجام می شود و تمامی لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده اند.

این سریال مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: قصه آدم شدن و آدم ماندن…. جوانی جویای کار راهی سفری پر ماجرا می شود. ابتدای راه خام است و سری پر غرور دارد اما ذره ذره در سرزمین پهناور ایران جستجو می کند گاهی به کسوت یک ماهیگیر در می آید در حاشیه ی خزر، گاه آهنگری پیشه می کند در شهری کوچک، گاه درودگر می شود و گاه کشاورز. در روند این سفر طولانی درگیر ماجراهای دیدنی می شود و….

رنجبر پیش از این ساخت سریال هایی «خط» و «گوهر کمال » «کوی دامون »و…. را برعهده داشته است که هر سه از سریال ها پر بیننده و موفق تلویزیونی بودند.

پریوش کاشانی نیز تهیه کنندگی «خط» و.. را در کارنامه خود دارد

سایر عوامل سریال برنا عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عباس رنجبر، تهیه کننده: پریوش کاشانی، مدیر تصویر برداری: حسن سلطانی، برنامه ریز : یوسف روحانی دستیار اول کارگردان : امین رنجبر مدیر تولید: روزبه گیلانی، طراح گریم: مسعود رئیس الساداتی، صدابردار: امیر عباس علیرضایی، طراح صحنه: سعید همدانی، طراح لباس: مهناز خیرخواه، منشی صحنه : الهام بزم آور دستیار برنامه ریز : محمد محمد نژاد دستیار دوم کارگردان : علی رضا الهی دستیار صحنه : حیدر کریمی دستیاران لباس : فرانک ظاهری و محبوبه نادعلی پور عکاس : عباس قاسمی ، گروه نویسندگان: علی احسانی، رضا حسن زاده و فهیمه نیک اندیش، مدیر روابط عمومی: علیرضا صفری./ بانی فیلم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن