Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان

5 مردادماه برگزار می‌شود؛
همایش بزرگداشت حماسه مرصاد در همدان

 

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان گفت: هم زمان با فرارسیدن پنجم مرداد سالروز حماسه مرصاد مراسمی با همین عنوان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می شود.

 

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری با بیان این خبر اظهار داشت: توجه به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا از اهمیت ویزه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: یکی از بهترین راه ها در جهت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و علی الخصوص ترویج فرهنگ ایثار، ایستادگی و مقاومت در میان قشر جوان برگزاری مراسم ها و یادواره های شهداست.

سردار ظفری هم چنین با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات بزرگ و غروز آفرین مرصاد خاطر نشان کرد: نقش رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد بدون شک نقشی به سزا بود و به همین دلیل باید مراسمی ویژه برای این حماسه بزرگ برگزار گردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در روز سه شنبه 5/5/95 و در سالروز فرارسیدن این عملیات مراسم پزرگداشتی با عنوان همایش حماسه مرصاد همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و همراه با اجرای آبنمای موزیکال و خاطره گویی در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان (باغ موزه) برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن