Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی دومین آزمون سراسری جامع استانداردهای مهارتی در همدان برگزار می شود

دومین آزمون سراسری جامع استانداردهای مهارتی در همدان برگزار می شود

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین آزمون سراسری جامع استانداردهای مهارتی در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حسین رستمی با بیان اینکه این دوره همزمان با بیستمین دوره آزمون‌های ادواری برگزار می‌شود؛ اظهار کرد: ١٧٠ نفر شامل ١٣٩ آقا و ٣١ نفر خانم، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه این آزمون همزمان بین آموزشگاه‌های هنری سراسر کشور برگزار می‌شود؛ افزود: آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش استان همدان، روز جمعه یکم مردادماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

رستمی خاطرنشان کرد: این آزمون هر سال در سه دوره زمانی مشخص برگزار و به پذیرفته‌شدگان گواهی مهارت اعطا می‌شود.

مسئول واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان رشته‌های عکاسی، تصویربرداری، گرافیک، کامپیوتر و طراحی صفحات وب را از موارد این آزمون برشمرد و تصریح کرد: این آزمون با حضور و نظارت نماینده دفتر توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پس از اتمام آزمون، برگه‌های امتحان پلمب شده و برای تصحیح به دفتر آموزش وزارتخانه ارسال می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن