Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان برگزار می شود

با حضور وزیر دفاع:
یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم همدان برگزار می شود

بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان، علی حاجی زاده اصل، دبیر بیست و پنجمین یادواره شهدای بسیج مسجد اعظم (مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه همدان)ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید والامقام استان و علی الخصوص شهدای گرانقدر مدافع حرم و سردار شهید حاج حسین همدانی، جایگاه شهدا را نزد پروردگار ویژه خواند و اظهار داشت: بسیج مسجد اعظم با تقدیم بیش از 120 شهید به انقلاب اسلامی امروز میراث دار دفاع مقدس است.

وی در ادامه با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «زنده نگاه داشتن یاد شهدا کم تر از شهادت نیست» افزود: همه ی ما امروز وظیفه داریم قدردان رشادت های فرزندان ایران اسلامی باشیم که در طول هشت سال دفاع مقدس دلیرمردی را به همگان آموختند.

حاجی زاده هم چنین با بیان اینکه بدون شک یکی از راه هایی که باعث زنده نگاه داشتن یاد شهدا می شود برگزاری یادواره ها خواهد بود گفت: امسال نیز برای بیست و پنجمین سال متوالی شاهد برگزاری این یادواره در دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان خواهیم بود.

دبیر این یادواره هم چنین از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم به عنوان میهمان و سخنران ویژه خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با حضور سردار دهقان در استان شاهد ترقی، خصوصا در زمینه نظامی در استان باشیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این مراسم مسئولین استانی، روحانیت معزز، مسئولین نظامی و انتظامی و هم چنین یادگاران دوران دفاع مقدس و خانواده معظم و معزز شهدای مناطق نواب پیشاهنگی و اعتمادیه و مردم شهید پرور همدان حضور خواهند داشت.

علی حاجی زاده اصل هم چنین با بیان اینکه یادواره امسال با محوریت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام عملیات مرصاد و تجلیل از خانواده معظم ایشان برگزار خواهد شد تصریح کرد: همزمانی برگزاری یادواره بیست و پنجم به سالروز عملیات مرصاد اتفاقی مبارک و ارزشمند به شمار رفته و نقش رزمندگان استان همدان در عملیات غرور آفرین مرصاد نیز نقشی به سزا و ویژه بود.

دبیر بیست و پنجمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم در پایان یادآور شد: "سردار میرزا محمد سلگی" یکی از فرماندهان محوری در عملیات مرصاد به عنوان خاطره گو در این برنامه حضور خواهد داشت.

گفتنی است بیست و پنجمین یادواره ی شهدای بسیج مسجد اعظم شهر همدان دوشنبه مورخ 4/5/95 از ساعت 21:30 در محل کانون شهید پورمیدانی واقع در میدان پیشاهنگی این شهر برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن