Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی حضور ١٠ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان همدان

حضور ١٠ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استان همدان

کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از پیش‌بینی برای حضور ١٠ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر استانی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حسین صفی در جلسه‌ هماهنگی‌ بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان با تأکید بر ظرفیت‌های بالای هنرمندان تئاتر استان، اظهار امیدواری کرد امسال جشنواره‌ای باشکوه داشته باشیم.

وی با اشاره به کارنامه مطلوب ارشاد اسلامی ملایر در برگزاری چند دوره جشنواره تئاتر استان گفت: وجود استعدادهای بالا در هنرمندان تئاتر، موفقیت‌ها و درخشش گروه‌های نمایشی ملایر در جشنواره‌های مختلف ویژگی‌های این شهرستان در راستای برگزاری جشنواره است.

کارشناس تئاتر استان همدان با بیان اینکه باید حمایت‌های لازم مالی از هنر تئاتر در استان صورت گیرد، تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص بودجه و برنامه‎ریزی مناسب با بهره‎گیری از مشارکت هنرمندان در امور اجرایی، شاهد برگزاری بهتر جشنواره تئاتر در استان باشیم.

وی از برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این جشنواره از ٢٢ تا ٢٥ شهریورماه با حضور هنرمندان تئاتر استان در ملایر برگزار خواهد شد.

صفی از حضور ١٠ گروه نمایشی از شهرستان‌های استان در این جشنواره خبر داد و افزود: بازبینی نمایش‌ها در شهرستان‌ها صورت می‎گیرد.

وی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای آماده‎سازی و تجهیز سالن‌های نمایش، اسکان داوران و مدعوین صورت گرفته تا نمره قابل قبولی از برگزاری این جشنواره داشته باشیم.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گفت: قابلیت‌ها، امکانات، فضاهای سالنی، میزان بودجه و هزینه‌های تخمینی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان همدان مورد بررسی قرار گرفته است.

مجید فروتن، هدف از این بازدید را بررسی فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان از جمله بررسی زمینه‌های برگزاری جشنواره تئاتر در ملایر برشمرد.

وی افزود: قصد داریم زیرساخت‌های موجود در ادارات شهرستان‌ها را به طور دقیق بررسی کنیم تا برای اجرای جشنواره‎ها مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن