Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعزام۳۵۰ مبلغ و مبلغه به روستاهای ملایر

در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می شود؛
اعزام۳۵۰ مبلغ و مبلغه به روستاهای ملایر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: 350 مبلغ و مبلغه به روستاهای ملایر اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام داوود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار " همدان نیوز" در ملایر در خصوص اعزام مبلغ در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با وجود اینکه دستگاه‌های مختلفی در اعزام مبلغان دخیل هستند، ولی اعزام مبلغان به صورت متمرکز از اداره تبلیغات اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعزام مبلغ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، تصریح کرد: در این شورا دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، اوقاف و امور خیریه و ستاد اقامه نماز عضو هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر تعداد مبلغ و مبلغه‌های اعزامی ملایر را 300 تا 350 نفر عنوان کرد وا فزود: اغلب مبلغان اعزامی بومی بوده و عده‌ای از مبلغان ملایری مقیم قم هستند.

وی با بیان اینکه 20 خانه عالم در ملایر وجود دارد، افزود: این خانه‌های عالم در اختیار روحانیونی است که به صورت مستقر در روستاها اسکان دارند.

عباسی یادآور شد: روحانیونی که در ماه رمضان به روستاها اعزام می‌شوند، در صورت نبود خانه عالم در منازل اهالی روستا اسکان می‌یابند.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوعی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: مراسم اعتکاف نیز در سه نوبت علاوه بر ملایر در شهرستان‌های تابعه جوکار، سامن ، زنگنه و ازندریان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن