Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی امروز کانون خانواده در خانه تهدید می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان همدان:
امروز کانون خانواده در خانه تهدید می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان همدان با اشاره به تهدیدات ماهواره و اثرات آن در خانواده گفت: امروز کانون خانواده برخلاف گذشته که در بیرون تهدید می‌شد در خانه مورد تهدید واقع می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی امروز در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین (ع) و خانوادهای آنان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: امروز دشمن خانواده‌ها را هدف قرار داده و به هر طریقی به دنبال نفوذ در خانواده‌ها است.

وی با اشاره به تهدیدات ماهواره و اثرات آن در خانواده گفت: امروز کانون خانواده برخلاف گذشته که در بیرون تهدید می‌شد در خانه مورد تهدید واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهواره، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و... از جمله عواملی هستند که خانواده و فرزندان را تهدید می‌کند، ادامه داد: امروز ما تولیدات تکنولوژی را بدون پیوست فرهنگی و بدون تحقیق و آموزش نحوه استفاده و بومی‌سازی، به داخل کشور می‌آوریم که این امر خود باعث ایجاد خسارت می‌شود.

امام جمعه مریانج تصریح کرد: امروز فرزندان ما در دو صحنه از قبیل درون خانه و در مقابل تلویزیون و صدا و سیما و در صحنه خارج از خانه و در محیط آموزشی و کلاس درس، توسط معلمان تربیت می‌شوند.

وی با بیان اینکه نباید تصور کرد که فرزندان شبیه والدین خود می‌شوند چراکه شبیه مربیان خود می‌شوند، گفت: بیشترین نقش در تربیت فرزندان و بهترین مربی در محیط خانه پدر و مادر هستند و هر چه والدین در محیط خانواده یکدیگر را تکریم کنند فرزندان نیز از آنها الگوبرداری می‌کنند.

رستمی در ادامه با توصیه‌هایی در خصوص مسائل فرهنگی و ایجاد فرهنگ فرزندآوری در جامعه ابراز داشت: کشورها و دولت‌های غربی چندین بار ایران را به دلیل تهدید جمعیت، به فرزند کمتر تشویق کرده‌اند این در صورتی است که رشد جمعیت آنان بیشتر از ایران بوده است.

وی با بیان اینکه شیطان مومنین را از فقر می‌ترساند، تصریح کرد: خداوند وعده داده که پرداخت خمس و فرزندآوری روزی را زیاد می‌کند و این در حالی است که ما وعده شیطان را باور و وعده خدا را فراموش کرده‌ایم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن