Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در استان همدان تقدیر می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان:
برگزیدگان مسابقات قرآن کریم در استان همدان تقدیر می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت الاسلام محمد کاروند اظهار داشت: امسال سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار گردید که برگزیدگان مرحله استانی چندی پیش در رقابت های های کشوری در استان کرمانشاه با هم به رقابت پرداختند و افراد برتر به مسابقات بین المللی راه پیدا نمودند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات آذر ماه 94 در استان همدان برگزار گردید، اظهار داشت: افراد برگزیده در رشته های مختلف در این مسابقات به مرحله کشوری راه یافته که از این افراد طی مراسمی در روز سه شنبه  22 دی ماه تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، هیئت امناء بقاع متبرکه، فعالان قرآنی و اصحاب محترم رسانه همراه خواهد بود، از 48 نفر از برتران رشته های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعا خوانی، اذان و مفاهیم تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه حجت الاسلام حسینی مسئول امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان میهمان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت، اظهار نمود: در این مراسم از قرائت مجلسی استاد مهدی ساعد که اخیرا در مسابقات کشوری از استان همدان رتبه برتر را کسب نموده اند نیز بهره برده و فضایی مملو ازعطر قرآن بر مجلس حکم فرما خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات سراسری اوقاف که هر ساله در کل کشور برگزار می گردد، مورد استقبال علاقه مندان به قرآن در کشور قرار گرفته است، افزود: روند برگزاری این مسابقات که از مراحل شهرستانی شروع و به مرحله کشوری ختم می گردد، به گونه ای است که به کشف استعداد های قرآنی در کشور حتی اگر در دور افتاده ترین روستا ها نیز باشد، کمک کرده و در این راه موفق نیز بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن