Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر Uncategorised سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از بارش پراکنده و خفیف باران در برخی از نقاط استان خبر داد و گفت: این روند تا عصر امروز ادامه دارد و سامانه بارشی شامگاه شنبه از همدان خارج می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده تمام ابری همراه با بارش خفیف و پراکنده به ویژه در نیمه جنوبی استان پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی از روز پنجشنبه گذشته در نیمه جنوبی استان فعال بود و بیشترین بارش ها در ایستگاه «چشمه علی محمد» ملایر با ۷.۵ میلی متر به ثبت رسیده است.

باقری شکیب ادامه داد: در این مدت در نیمه شمالی استان هیچ بارشی نداشتیم و در برخی از نقاط جنوبی نیز بارش ها بین چهار تا پنج میلی متر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: با خروج سامانه بارشی از استان دمای هوا کاهش می یابد و حداقل دما (شبانه) در بیشتر نقاط استان به زیر صفر درجه می رسد.

باقری شکیب بیان کرد: اسدآباد با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و قهاوند با صفر درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۶ و یک درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است./ ایرنا