Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث

ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای استان همدان از ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای استان و جابه‌جایی افزون بر ۱۹۰ هزار مسافر از مبدأ همدان به اقصی نقاط کشور خبر داد.

آیا مبلغ جرائم رانندگی از امروز افزایش پیدا کرد؟

در شرایطی که پیش‌تر و در برخی از خبرها اعلام شده بود که افزایش مبلغ جرائم راهنمایی و رانندگی از ۲۵ فروردین ماه اجرایی خواهد شد، پیگیری‌های ایسنا حاکی از آن است که تاکنون افزایش مبلغ جرائم به پلیس راهور ابلاغ نشده و همچنان رقم جریمه‌های رانندگی، همان مبالغ قبلی است.

پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف همدان در ایام نوروز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از صدور محکومیت نصب پرده تخلف بر سردر ۳۰ واحد صنفی متخلف و تعطیلی موقت و پلمب ۲۵ واحد دیگر خبر داد.

جریمه چهار هزار میلیاردی اصناف متخلف در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

سهم واژگونی در سوانح جاده‌ای همدان رو به افزایش است

رییس پلیس راه استان همدان گفت: سهم واژگونی در بروز سوانح برون شهری این استان رو به افزایش است که مهمترین علت آن رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

پاکسازي نقاط آلوده از معتادان متجاهر و کشف 155 کيلوگرم مواد مخدر در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي همدان از پاکسازي نقاط آلوده از معتادان متجاهر و کشف 155 کيلوگرم مواد مخدر در استان خبر داد.

جسد جوان اسدآبادی از رودخانه تویسرکان بیرون کشیده شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: جسد جوان اسدآبادی غرق شده در رودخانه تویسرکان پس از ساعت ها تلاش ساعت حوالی ۲ بامداد امروز سه شنبه از آب بیرون کشیده شد.

کشف و انهدام بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ مصرف گذشته در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان از کشف ، جمع آوری و انهدام بیش از ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۱ کیلو گرم گوشت قلوه گاه گوسفند تاریخ مصرف گذشته در واحدهای صنفی شهرستان همدان خبر داد.

ضارب جوان همدانی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: عامل ضرب و شتم جوان همدانی در جاده حیدره توسط نیروهای فراجا دستگیر شد.

واژگونی خودرو عمده تصادف‌های جاده‌ای همدان بوده است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در چند روز گذشته از نوروز عمده تصادف‌های جاده‌ای استان همدان واژگونی خودرو بوده که در این رابطه، رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان ضروری است.

وقوع سانحه تصادف برای خودروی نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری

مدیر دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.

وقوع ۱۰۸ حادثه ترافیکی با ۲۰۷ مصدوم در استان همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان از وقوع ۱۰۸ حادثه ترافیکی با ۲۰۷ مصدوم در سه روز نخست سال نو در سطح استان خبر داد.

۴۷ نفر در حوادث نوروز همدان جان باختند

رییس مرکز فوریت های پزشکی و مدیر اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار نفر در حوادث ترافیکی و ۴۳ نفر در حوادث غیرترافیکی از ۲۵ اسفند (آغاز طرح نوروزی) تا سوم فروردین ۱۴۰۳ جان خود را از دست دادند.