Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی دو طلا ، دو نقره و یک برنز حاصل کار تیم فرنگی پیشکسوتان استان

دو طلا ، دو نقره و یک برنز حاصل کار تیم فرنگی پیشکسوتان استان

 

پیشکسوتان فرنگی کار استان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب 5 مدال و مجموعاً 46 امتیاز کار خود را پایان دادند.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، این مسابقات تحت عنوان بزرگداشت شهید رفوگر در مجموعه ورزشی آزادی از روز یکشنبه بیست و هفتم تیر الی شنبه دوم مرداد به مدت 6 روز به طول انجامید و کشتی گیران پیشکسوت تمام استان های کشور در تمامی رده های سنی در بخش آزاد و فرنگی به رقابت پرداختند .

مسابقات فرنگی از روز پنج شنبه سی و یکم تیر با پذیرش تیم ها آغاز شد و کشتی گیران در دو روز پیاپی در رده های سنی مختلف به روی تشک رفتند . تیم کشتی فرنگی استان به سرپرستی امیر حسین ترکمان و مربی گری کیومرث ترکمان و محمد فتحی در این مسابقات حضور یافته بود که حاصل کار آنها به شرح ذیل می باشد .

در گروه سنی A که شامل کشتی گیران بین 35 تا 40 ساله می باشد در وزن 97 کیلوگرم محمد فتحی مربی تیم همدان موفق به کسب مقام دوم و مدال نقره گردید .

در گروه سنی B که کشتی گیران 41 تا 45 ساله را شامل می شود در وزن 63 کیلوگرم حمید محمدی کافی موفق به کسب مدال زرین طلا شد .

در گروه سنی C که شامل کشتی گیران 46 تا 50 ساله می باشد در وزن 130 کیلوگرم تورج آریا در حالی که حدوداً 30 کیلوگرم از رقبای خود سبک تر بود مقام سوم را به دست آورد و مدال برنز گرفت .

در گروه سنی E که شامل کشتی گیران 55 تا 60 ساله می باشد در وزن 76 کیلوگرم کیومرث ترکمان سرمربی تیم همدان با شکست 4 رقیب خود موفق به کسب مدال طلای این وزن گردید و برای دومین بار در این رده سنی قهرمان ایران شد .

و در گروه سنی F که شامل کشتی گیران 61 تا 65 ساله می باشد در وزن 76 کیلوگرم علی قربان سوری از همدان حائز به کسب مقام دوم و مدال نقره گردید .

مسابقات کشتی پیشکسوتان قهرمانی جهان حدوداً دو ماه دیگر برگزار می گردد و تمامی شرکت کنندگان در مرحله کشوری اعم از مقام آوران و غیره مجوز حضور در این مسابقات را دارند .

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن