Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی

مقاله ها

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد:
هزینه سنگین دشمنان برای گرفتن عفاف و حجاب از جامعه اسلامی

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دشمنان سعادت بشر، میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا عفاف و حجاب را از ما و جامعه اسلامی بگیرند چراکه حجاب و عفاف شرطی برای مقید شدن زنان است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه‌محمدی در همایش عفاف و حجاب که در کانون بسیج جوانان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان بشریت برای از بین بردن عفاف و حجاب هزینه‌های سنگینی کرده اند تا بتوانند آن را از زنان و مردان مسلمان بگیرند.

وی افزود: لباس ایرانیان قبل از اسلام را که مشاهده می کنیم واقعا پوشیده بوده است، همچنین لباس اروپائیان را نیز قبل از دوره رنسانس ببینیم تمام آنها نیز لباسشان زیبا و پوشیده بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: دشمنان سعادت بشر، میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا عفاف و حجاب را از ما و جامعه اسلامی بگیرند چراکه حجاب و عفاف شرطی برای مقید شدن زنان است.

وی ابراز داشت: زنانی که اهل عفاف و حجاب هستند باید به کسانی که بی حجاب هستند گوشزد کنند که چه بدبختی هایی در پی این بی حجابی وجود دارد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: چادر فقط ظاهری نیست و کسی که عفاف و حجاب را رعایت کند هزاران خوبی و سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود می کند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن