Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری اولین تلویزیون اینترنتی استان همدان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان خبر داد:
اولین تلویزیون اینترنتی استان همدان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: پیشنهاد راه اندازی اولین تلویزیونی اینترنتی استان در کمیته تبلیغات کارگروه گردشگری استان مطرح شده و پس از اخذ مجوز، راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، علی مامیر در کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اظهار داشت: ایجاد تلویزیونی اینترنتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری همدان یکی از خدماتی بود که در کمیته تبلیغات پیشنهاد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه این تلویزیون با شعار رسانه همراه، رسانه پیشرو برای اولین بار در استان راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: امید می رود که همدان را بهتر از قبل به مردم کشور و دنیا معرفی کنیم.

وی در ادامه یادآور شد: تلویزیون مجازی نوعی ویدئو رسانه است که مزیت های قابل توجهی دارد.

مالمیر با بیان اینکه سعی بر این است که از ظرفیت استان برای معرفی در این تلویزیون استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید دید که تا به امروز چه میزان همدان مورد توجه قرار گرفته و ظرفیت های آن معرفی شده است.

وی افزود: در این رسانه ویدئوهایی تولید و پخش خواهد شد و تبلیغات آن نیز در تلگرام و اینستاگرام صورت خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  همدان با بیان اینکه تا کنون ویدئوسایتی در استان راه اندازی نشده است، یادآور شد: این رسانه با تلاش هنرمندانه خود سعی می کند که ظرفیت‌های استان را به نمایش بگذارد.

وی همچنین تصریح کرد: در این ویدئو خونگرمی و میهمان نوازی مردم و همچنین امنیت موجود در استان پردازش خواهد شد.

علی مالمیر ضمن تشریح عملکرد دستگاه های استان در طرح نوروزی 95 با بیان اینکه یک میلیون و 714  هزار مسافر در ایام نوروز وارد استان همدان شدند، اظهار داشت: 191 هزار نفر از مسافران در این ایام در استان اسکان یافتند که نسبت به سال قبل با دو درصد کاهش روبه رو است.

وی با اشاره به ورود 399 گردشگر خارجی به استان همدان، یادآور شد: علاوه بر رشد دوبرابری ورود گردشگران خارجی به استان همدان، میزان بازدید آنها از اماکن تاریخی و توریستی استان نیز نسبت به سال قبل 22  درصد افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان تصریح کرد: 607 هزار نفر گردشگر از اماکن دیدنی استان در ایام نوروز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان اقامت به شهرستان همدان اختصاص دارد، یادآور شد: در بازدید از اماکن دیدنی نیز در ابتدا همدان و سپس نهاوند، کبودرآهنگ و ملایر بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص داده‌اند.

مالمیر با بیان اینکه غارعلیصدر با بازدید 64 هزار و 130 نفر پربازدید ترین مکان دیدنی استان در ایام نوروز بوده است، یادآور شد: 36 هزار گردشگر نیز از آرامگاه بوعلی سینا بازدید کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن