Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی افتتاح کورت تخصصی اسکواش " شهید شمسی پور" در همدان

افتتاح کورت تخصصی اسکواش " شهید شمسی پور" در همدان

به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان اولین کورت تخصصی اسکواش در استان همدان با نام "شهید شمسی پور" افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، به مناسبت گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)و آغاز هفته جوان اولین کورت تخصصی اسکواش در استان همدان صبح امروز با حضور مسئولین استانی در باشگاه شهرداری همدان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم امیر حسین اسکندریان مدیریت باشگاه شهرداری ضمن خوش آمد گویی به حاضرین توضیحاتی در خصوص روند اجرای کار ارائه کرد و گفت : سازمان فرهنگی شهرداری همدان با حمایت شورای شهر در بخش محلات و شهروندی اقدامات موثری انجام داده و در حال حاضر روزانه 2000 نفر در بخش همگانی فعالیت می کنند .

وی در ادامه افزود : باشگاه شهرداری در حمایت از بخش خصوصی نیز اقدامات موثری انجام داده که امروز یکی از دست آوردهای آن را شاهد هستیم و سالن تخصصی اسکواش توسط هیئت اسکواش استان پیشنهاد داده شد و در ضلع شرقی مجموعه شهرداری به متراژ 97 متر مربع در مدت 4 ماه و با هزینه100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم مهندس رسولی شهردار همدان گفت: افتتاحیه این مراسم به مناسبت گرامیداشت سردار شهید شمسی پور است و نام این مجموعه به نام این شهید بزرگوار مزین می شود .

وی گفت : وظیفه ذاتی شهرداری ها ابتدا خدمات شهری بود ولی در شورای شهر تصمیم گرفته شده شهرداری ها از ورزش نیز حمایت کنند و در حال حاضر روزانه 3500 نفر در سالن شهرداری فعالیت می کنند .

وی افزود: در شهرداری همدان برنامه ریزی خوبی برای جوانان همدانی شده است و در حال حاضر این باشاه در پنج رشته ورزشی قهرمانی فعالیت دارد که این موارد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است .

مهندس رسولی افزود:پ نج سالن اصلی داریم که در نقاط مختلف شهر ارائه خدمات می کنندو چهار سالن ورزشی دیگر نیز در آینده به بهره برداری خواهد رسید که امیدواریم بتوانیم شور و نشاط را در شهر گسترش دهیم .

در پایان دکتر سلیمانی رئیس فدارسیون اسکواش امروز را رورز مبارکی برای ورزش اسکواش دانست و گفت: تشکر ویژه از منعم مدیرکل ورزش و جوانان و شهرداری همدان وخانم شبیری رئیس هیئت اسکواش دارم که توانستند با تعامل و همکاری این مجموعه تخصصی را به بهره برداری برسانند و امیدوارم بتوانیم فرصت از دست رفته در اسکواش را جبران نماییم .

وی گفت: مهم ترین هدف راهبردی فدراسیون اسکواش ترویج همگانی اسکواش در کل کشور است که نیاز دارد این رشته ترویج پیدا کند.

رئیس فدراسیون اسکواش افزود: در سال جاری تصمیم گرفته شده هر هیئت استانی که با شهرداری فعالیت همگانی داشته باشد بودجه مستقیم به حساب خود آن هیئت واریز شود و به این صورت آن هیئت می تواند با بودجه مالی اختصاصی خود فعالیت نماید.

در پایان مسئولین استان و فدراسیون با حضور در سالن تخصصی و اجرای بازی نمایشی بازیکنان هیئت اسکواش سالن تخصصی افتتاح شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن