Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم انتقاد از خودروی سیاه روحانی در برنامه زنده

انتقاد از خودروی سیاه روحانی در برنامه زنده

فراستی گفت: «چند روز پیش فیلمی یک دقیقه ای از رئیس جمهورمان دیدم که با ماشین آخرین مدل ژاپنی سیاه وارد سالن یک کارخانه و جمع کارگران می شود و از درون ماشین به کارگران دست دراز می کند. فیلم من را متعجب کرد. من به آقای روحانی رای دادم اگر رئیس جمهور عزیزمان بپذیرد این نقد را که این رفتار واقعا اشتباه بود و از دستشان در رفت، خیلی خوب است.»

به گزارش "همدان نیوز"، قسمت جدید برنامه سینمایی هفت جمعه شب 17 اردیبهشت ماه، با موضوع نقدپذیری در سینمای ایران از شبکه سه روی آنتن رفت.

در ابتدای این برنامه که به صورت زنده از شبکه 3 سیما پخش شد پس از نشستی که با این موضوع برگزار شد، سیدروح الله حجازی، کارگردان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» میهمان هفت بود و با رسول صدرعاملی درباره این فیلم که به تازگی اکران شده است گفت و گو کرد.

هفت همچنین به سراغ سامان سالور، کارگردان سینما رفت و با او درخصوص فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» گفت و گو کرد.

اما بخش غیرمنتظره در برنامه هفت در بخش میز نقد رخ داد. مسعود فراستی، منتقد سینما که به همراه محمدتقی فهیم، روزنامه نگار و منتقد سینما قرار بود در میز نقد «هفت» به نقد و بررسی فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بپردازند شروع گفت و گویشان را به بحث پیرامون فیلمی 1 دقیقه ای که فراستی دیده بود اختصاص دادند.

فراستی در شروع این نشست گفت: «چند روز پیش فیلمی یک دقیقه ای از رئیس جمهورمان دیدم که با ماشین آخرین مدل ژاپنی سیاه وارد سالن یک کارخانه و جمع کارگران می شود و از درون ماشین به کارگران دست دراز می کند. فیلم من را متعجب کرد.

من به آقای روحانی رای دادم و در مصاحبه با آقای ظریف از برجام دفاع کردم و گفتم آنها که می گویند هم ظریف می خواهیم هم سلیمانی درست می گویند. مخلص سردار سلیمانی هم هستم. اگر رئیس جمهور عزیزمان بپذیرد این نقد را که این رفتار واقعا اشتباه بود و از دستشان در رفت، خیلی خوب است.»

این صحبت ها که افخمی را متعجب کرده بود باعث شد تا لبخند خاص افخمی روی آنتن نمایان شود و در ادامه محمد تقی فهیم گفت: «من نه به آقای روحانی رای داده ام و نه برجام را قبول دارم حال ببینیم با این سخنانم چه واکنش هایی برایم رخ خواهد داد»

پس از این گفت و شنود کوتاه و غیرمنتظره روی آنتن زنده شبکه سه سیما بین دو منتقد سینما، افخمی از آنها خواست تا به بحث اصلی که نقد و بررسی فیلم بادیگارد حاتمی کیا است بپردازند. فیلمی که فراستی نیز به آن نقدهای تندی وارد کرد. نقدهایی که تا نیمه شب به طول انجامید و با اتمام هفت نیمه کاره ماند.

منبع: عصر ایران

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن