Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 17 اسفند ماه 93

فال روزانه 17 اسفند ماه 93

فروردین

خستگی و ملال عذاب امروز شما است. اما باید روی هیجان و شادی تمرکز کنید. امروز می توانید گفت و گوهای خوبی با فرد مورد علاقه تان داشته باشید. بهتر است بیشتر به دنبال جذب افرادی باشید که جالب هستند و تفاوت رفتاری زیادی با شما دارند. امروز می توانید سراسر روز را به شادی و خنده سپری کنید پس این لحظه های خود را هدر ندهید. اگر در مسایل عاطفی سوتفاهم هایی وجود دارد، سعی کنید فکر کردن به آنها را به روز دیگری موکول کنید.

اردیبهشت

امروز بین واقعیت های زندگی و تخیلات شما تفاوت بسیاری وجود دارد. در دو فاز جدا از هم هستند. اما این شانس را دارید تا شادی های بسیاری را تجربه کنید. حتی با انرژی خود می توانید به اطرافیان هم کمک کنید و موجب بهبود روحیه آنها بشوید. محدودیت هایی که برای خود  تعریف کرده اید را دور بریزید. در رابطه عاشقانه هم خیلی مته به خشخاش تگذارید و سعی کنید آرام و صبور باشید.

خرداد

امروز می توانید همانند یک مدیر رفتار کنید. با انرژی های خوبی که دارید و ذهن خلاق، پروژه های کاری را می توانید به بهترین شکل پیش ببرید. فقط باید لبخند بزنید و شاد باشید. اطرافیان نیز از روحیه خوب شما انرژی خواهند گرفت. غذای سالم بخورید و ورزش کنید. با عشقتان برای مهمانی و دعوت کردن دوستان برنامه بریزید و در کنار آنها لحظات خوبی را داشته باشید. سعی کنید با آدم های متفاوت زیادی آشنا شوید.

تیر

امروز دو فاز روحی متفاوت خواهید داشت. از یک طرف خیال پردازی می کنید و از طرفی می خواهید خیلی منطقی و با عقل همه مسایل را حل و فصل کنید. اصلا در دام کسالت و خستگی گرفتار نشوید. بیرون بروید و با انسان هایی که کاملا با شما فرق دارند آشنا شوید. یا با دوستان باروحیه خود قرار بگذارید و با هم در یک کافه قهوه بنوشید و در مورد موضوعات خوب حرف بزنید. تفاوت را به زندگی خود بیاورید. اگر مساله ای اذیتتان می کند فقط آن را بنویسید و در مورد آن با کسی حرفی نزنید.

مرداد

امروز بسیار شاد و بشاش هستید و دوست دارید با همه، غریبه و آشنا حرف بزنید و انرژی های خوب خود را به آنها بدهید. البته مراقب باشید که خیلی به اطرافیان نزدیک نشوید. این را در خاطر داشته باشید همه انسان ها لیاقت محبت ندارند  و شاید رفتارهای شما را به گونه ای دیگر برداشت کنند. پس با حفظ حریم ها و محدودیت ها، با انسان ها ارتباط برقرار کنید. تا از چیزی مطمئن نشده اید در مورد آن حرف نزنید.

شهریور

امروز خیلی مراقب خرج های خود باشید. این را بدانید که باید با توجه به بودجه خرج کرد و هر چه دلتان می خواهد را لازم نیست بخرید. همیشه بین چیزی که واقعا لازم دارید و چیزی که دوست دارید، بخرید، فرق زیادی وجود دارد. زندگی لوکس و لباس های فاخر را همه دوست دارند اما باید به اندازه توان مالی خرج کنید تا با مشکل روبه رو نشوید. امروز شانس سرمایه گذاری دارید و می توانید در این امر موفق باشید و انتخاب درستی داشته باشید.

مهر

اگر بیش از اندازه به فرد مورد علاقه خود توجه نشان می دهید، توصیه می کنیم امروز آن را متعادل کنید. شادی در دستان شما است. با رفتار منطقی و درست می توانید لحظه های شادی داشته باشید. این را بدانید که دنیا دایم در حال تغییر است و باید غم و ناراحتی ها را دور بریزید و فقط برای شاد بودن برنامه ریزی داشته باشید. با شریک عاطفی خود برای یک مهمانی برنامه ریزی و از دوستان خود دعوت کنید. بیشتر روی افرادی تاکید داشته باشید که تقریبا متفاوت هستند.

آبان

تضاد میان مسایل احساسی و عقلانی کمی شما را سردرگم می کند. اما با انرژی های مثبت امروز و خوش بینی های خودتان، خیلی راحت می توانید از عهده آنها بر بیایید. شاید دیگران کارهایی بکنند که چندان برایتان جالب نیست و حتی موجب ناراحتی شما می شود اما روی واکنش های خود کنترل داشته باشید. پرده ها را کنار بزنید و چشم اندازهای تازه زندگی خود را ببینید. با انسان های متفاوت ارتباط برقرار کنید.

آذر

زندگی همانند یک مهمانی است. امروز فرصت های عالی در انتظار شما هستند. تا می توانید شاد باشید. در کنار عشقتان برای مهمانی یا تفریحات پرهیجان برنامه ریزی کنید. از این همه انرژی که امروز وجود دارد برای خلق خاطره های به یاد ماندنی استفاده کنید. اگر کسی به کمک شما نیاز دارد، از او دریغ نکنید اما این را هم بدانید که بیش از حد به کسی توجه نشان ندهید. ظرفیت و درک انسان ها متفاوت است و باید مراقب باشید برایتان مشکلی پیش نیاید.

دی

امروز به افرادی که با شما فرق دارند بیشتر نزدیک شوید. با آنها برنامه های تفریحی بگذارید و شاد باشید. حتی می توانید آنها را دعوت کنید و دور هم در مورد موضوعات هیجان انگیز صحبت کنید. اصلا وقت خود را به کسالت و بی حالی سپری نکنید. حیف این همه انرژی که امروز برای شما مهیا شده است. از این که کارتان را نیز با کمی تفریح تلفیق کنید، نگران نباشید. فقط حواستان باشید که متعدل رفتار کنید و در هیچ کاری زیاده روی نداشته باشید.

بهمن

امروز سرشار از ایده های خوب هستید. از انرژی های خوبی که کائنات برایتان در نظر گرفته نهایت استفاده را ببرید. هیجان، خنده و بودن در جمع دوستان مسایلی است که باید امروز تاکید بیشتری روی آنها داشته باشید. مسایل کاری و مشکلات ارتباطی را به روز دیگری موکول کنید. در خانه نمانید و با افراد جدید آشنا شوید.

اسفند

امروز فرصت های مالی بسیار خوبی خواهید داشت اما پول هایتان را حیف و میل نکنید. بیشتر روی سرمایه گذاری تاکید داشته باشید. با افراد قابل اعتماد در امور مالی مشورت کنید و پس اندازهای خود را در جای درست خرج کنید. فرصت های بسیار خوبی برایتان مهیا خواهد بود. مثلا می توانید با دوستان بیرون بروید و هیجان زیادی را تجربه کنید. امروز زمان کمک کردن به دیگران و شاد بودن است.