Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی فال روزانه فال روزانه 27 دی 93

فال روزانه 27 دی 93

فروردین

امروز بهتر است از فاز تنبلی بیرون بیایید. در محل کار خود را با محیط و شرایط وفق دهید. این مساله برای خودتان بهتر است زیرا می توانید با تمرکز بیشتر مسوولیت هایتان را به انجام برسانید. اگر شایعه پراکنی در محل کارتان هست، به هیچ عنوان وارد چنین فضاهایی نشوید و حرفی به زبان نیاورید. این مساله باعث از بین رفتن دوستی ها می شود زیرا ممکن است حرف های شما به گوش او برسد و جو بدی ایجاد شود. در مسایل عاشقانه اما با رویدادهای خوشحال کننده ای روبه رو می شوید که موجب پیوند عمیق تر میان شما و شریک عاطفیتان خواهد شد.

اردیبهشت

یک روز سرشار از اتفاق های خوب و بد در انتظار شما است. اما به موقعیت اجتماعی خود توجه داشته باشید. بهتر است لجاجت را کنار بگذارید و کمی منطقی تر به وقایع نظر بیندازید. شاید کمی تردید یا گیجی در افکار و تصمیمات خود داشته باشید. اما زمان هدر دادن موقعیت های خوب نیست. با قدرت به سمت ایده های خلاقانه خود بروید و آنها را مطرح کنید. در مسایل عاطفی، امروز جسارت بسیاری دارید. با حرف های دلگرم کننده روز خوبی برای خود و شریک عطفیتان رقم بزنید. با هم به رستوران یا بیرون بروید تا حال و هوایتان هم عوض شود. اگر نگران مسایل مالی هستید، یک فضای معمولی را برای قرار انتخاب کنید.

خرداد

امروز با پشتکاری که دارید می توانید برنامه ریزی و سخت کوشی خود را به رخ خود بکشید و در مسیر موفقیت قرار بگیرید. بیشتر روی کارهای خود تمرکز داشته باشید. به جای اینکه روی دیگران و ایرادهای آنها فوکوس کنید، به کارهای خود بیندیشید و کارهای عقب افتاده را انجام دهید. شاید در محل کار با انتقاد یا جو متشنج مواجه شوید اما اهمیت ندهید و کاری که می دانید درست است را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز شاید خوب باشد با شریک عاطفی خود قراری بگذارید و با هم بیرون بروید. با حرف زدن می توانید مشکلات موجود را از میان برداشت.

تیر

امروز در محل کار، مسوولیت های خود را با دقت بیشتری انجام دهید. شاید بدتان نیاید کمی تنبلی کنید، اما این کار درستی نیست. می توانید با خلاقیت و انجام درست کارها اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهید. این را بدانید هیچ کسی برای دیگری کاری انجام نمی دهد. پس به جای انتظار از دیگران، خودتان کارهای خود را انجام دهید. امروز ممکن است با فردی آشنا شوید که از نظر احساسی بسیار به هم نزدیک هستید.بهتر است با حرف های ارزشمند شخصیت واقعی خود را به او نشان دهید تا یک دوستی پایدار آغاز شود.

مرداد

امروز ایده های خوبی در سر دارید و دیگران هم دوست دارند پیرو شما باشند. از این فرصت برای یافتن دوستان جدید استفاده کنید. اگر در جمعی که حاضر هستید، پشت سر فرد غایب غیبتی برپا است به آنها ملحق نشوید زیرا فقط به دوستی های خود لطمه می زنید. در سر خود افکار بسیاری دارید. می توانید آنها را یادداشت کنید و در زمان مناسب به آنها هویت واقعی ببخشید. در مسایل عاطفی، کمی شرایط برایتان مبهم است. نسبت به فرد خاصی احساس علاقه دارید اما نمی دانید آیا این عاطفه واقعی است و آیا می توانید به رابطه خود و او اعتماد داشته باشید یا خیر. باید به خود زمان بدهید تا همه چیز مشخص شود.

شهریور

امروز انرژی های بسیاری در هوا جاری است. باید هیجانات خود را کنترل کنید. به جای اینکه از شدت هیجانات منفی حرص بخورید، برای مسوولیت هایی که در دست انجام دارید برنامه ریزی کنید و آنها را به انجام برسانید. امروز باید به خود ایمان داشته باشید. بدانید که مشکلات موقت هستند و خیلی سریع برطرف می شوند. از هر نوع بحث و مشاجره ای با دوستان، همکاران یا شریک عاطفی خود پرهیز کنید. باید اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید از مهارت های خود بهره بگیرید. در مسایل عاشقانه نیز کمی اعصاب خود را کنترل کنید و هیجانی و شتابزده رفتار نکنید.

مهر

امروز کائنات بهترین ها را برای شما خواسته است. گوش به زنگ باشید و فرصت ها را شکار کنید.شجاعت را سرلوحه کارهای خود قرار دهید. از فاز افسردگی بیرون بیایید و خلاقیت های خود را نشان دهید. شما ایده های بسیار خوبی در سر دارید، آنها را برای همکاران مطرح کنید تا به نتایج موردنظر برسید. تغییرات بزرگی در حال روی دادن هستند که شما را به سمت موفقیت سوق می دهند. در مسایل عاشقانه بهتر است واقع گرا باشید. اگر فردی را دوست دارید، خود را در عشق گم نکنید و نرمال تر رفتار کنید. اگر به دنبال یافتن یار جدید هستید نیز امروز می تواند فرصت مناسبی باشد.

آبان

امروز جاذبه زیادی دارید. انرژی های زیادی هم در هوا جاری است. این دو دست در دست هم به شما کمک می کنند تا رویدادهای تازه ای رقم بزنید.  می توانید همه را با رفتار خود جذب خود کنید. از این فرصت برای ارتقا کاری هم می توانید بهره بگیرید. شتابزدگی بسیاری که در روزهای گذشته داشته اید را کنار بگذارید. این مساله موجب می شود تا بتوانید با تمرکز بالاتر کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید. از نظر عاطفی، شاید دچار منفی گرایی شده باشید. اما صبر را پیشه خود کنید. باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا بتوانید در رابطه های عاطفی موفقیت بیشتری داشته باشید. واقع گرا و امیدوار باشید.

آذر

کمی لجاجت در رفتار شما وجود دارد که در مسایل کاری می تواند برایتان مشکل ساز شود. بهتر است کمی از سرسختی خود کم کنید. به جای اینکه به مسایل منفی بنگرید، روی برنامه های آینده خود تمرکز کنید. خوبی ها را ببینید و بیشتر آنها را به خود جذب کنید. زمان خوبی برای برنامه ریزی روی اهداف است. برای موانع احتمالی نیز راهکار در نظر بگیرید. در مسایل عاطفی، یک روز بسیار عالی در پیش دارید. طرف مقابل برایتان سوپرایز خوبی دارد که موجب شادی زیاد می شود.

دی

افکاری که در این چند روز داشته اید را کنار بگذارید. می توانید از دانش و مهارت های خود بهترین استفاده را ببرید و در مسیر رسیدن به موفقیت ها، پیروز شوید. برای کارهای خود برنامه ریزی کنید. از دل خود نیز کمک بگیرید. هیجان و ماجراجویی زیادی دارید اما وقتی برای رویاپردازی نیست. واقعیت ها را قبول کنید و با سرعت به سمت آینده پیش بروید. در مسایل احساسی حرف خود را بزنید. این را بدانید که عشقتان همه جانبه شما را دوست دارد و هر کاری می کنید برای او جذابیت دارد. از این انرژی های خوب به نفع خود بهره بگیرید.

بهمن

امروز همه تلاش شما برای انجام وظایف و کارهایی است که بر عهده تان قرار داده شده اند. به قدری مسایل کاری در ذهنتان پررنگ است که حتی اگر دوستان یا همسایه های خود را ببینید، تمایلی ندارید بایستید و با آنها سلام و احوالپرسی کنید. همه فکرتان این است که سریع تر به مقصد برسید و کارتان را انجام دهید. اما خودتان را برای مسایلی همچون ترافیک و ... اذیت نکنید. همه چیز طبق میل شما انجام خواهد شد. در مورد مسایل عاطفی امروز بهتر است هیچ تصمیم جدی اتخاذ نکنید و در مورد احساسات خود هم چندان حرفی به زبان نیاورید. بگذارید امروز بگذرد.

اسفند

شاید امروز کمی کلافه و بی حوصله به نظر برسید. هیچ دلیل خاصی هم برای آن پیدا نمی کنید. شاید بد نباشد چند روز گذشته خود را دوره کنید و ببینید ریشه این بی حوصله و گرفته بودن ها در کجا است.اگر بتوانید کشف کنید این بار سنگین از کجا روی شانه های شما است، راحت تر می توانید آن را برطرف کنید. امروز متوجه خواهید شد زندگی بسیار کوتاه تر از آن است که خود را با مسایل بیهوده و کم ارزش غمگین و گرفتار کنید. امروز تکلیفتان با عشق معلوم نیست. یک لحظه احساس می کنید عاشق هستید و لحظه ای دیگر، بی حوصله خواهید بود. بهتر است امروز در مورد رابطه خود هیچ تصمیمی نگیرید و اجازه دهید زمان بگذرد.